Automobilový prodej se díky nové AI do roku 2025 promění v interaktivní zážitek
Švédská společnost Phyron přichází s inovativní umělou inteligencí, která má potenciál do roku 2025 zásadně změnit způsob, jakým se prodávají automobily. Tato AI pomocí kombinace video a audio nahrávek by měla výrazně změnit prodej automobilů.
foto: Pixabay/ilustrativní
Švédská společnost Phyron vyvíjí revoluční umělou inteligenci, která by mohla do roku 2025 změnit způsob, jakým se prodávají automobily, informuje server iDNES.cz. Tento nový software kombinuje videotechnologie s hlasovým doprovodem ve více než dvaceti jazycích, umožňujíc klientům interaktivní a osobitější zážitky. Umělá inteligence bude schopna virtuálně prezentovat automobily, reagovat na otázky a rychle poskytovat informace.
Společnost Phyron věří, že tato AI může v budoucnosti plně nahradit lidské prodejce automobilů. Zákazníci budou schopni prostřednictvím umělé inteligence provést kompletní prohlídku vozidla, porovnat alternativy a získat detailní informace. To může ovlivnit průmysl automobilového odvětví, přičemž současní prodejci budou pravděpodobně spolupracovat s umělou inteligencí na vytváření strategií a posilování prodejních aktivit.
"Víme, že maloobchodní trh s automobily je nyní konkurenčnější než kdykoli předtím. V tomto prostředí je třeba uvítat cokoli, co vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu a zvýší efektivitu. Ukázalo se, že videa poháněná umělou inteligencí prodávají automobily o 3 až 5 dní rychleji, a přidání hlasového komentáře poháněného umělou inteligencí jen zvýší dopad a efektivitu. Je jen otázkou času, kdy technologie pokročí natolik, že se aplikace jako ChatGPT dokáže velmi přiblížit tomu, jak prodejce prodává auta offline. Na základě současné rychlosti vývoje a zavádění umělé inteligence si myslíme, že by to mohlo být již v roce 2025," uvedl pro server Automotive World generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Phyron Johan Sundstrand.
Nový přístup společnosti může znamenat novou éru prodeje automobilů, kde se lidské dovednosti a pokročilá technologie umělé inteligence budou propojovat k dosažení úspěšnějšího a efektivnějšího prodeje.