Automobilový prodej se díky nové AI do roku 2025 promění v interaktivní zážitek

23. 08. 2023

Švédská společnost Phyron přichází s inovativní umělou inteligencí, která má potenciál do roku 2025 zásadně změnit způsob, jakým se prodávají automobily. Tato AI pomocí kombinace video a audio nahrávek by měla výrazně změnit prodej automobilů.

Automobilový prodej se díky nové AI do roku 2025 promění v interaktivní zážitek
foto: Pixabay/ilustrativní

Švédská společnost Phyron vyvíjí revoluční umělou inteligenci, která by mohla do roku 2025 změnit způsob, jakým se prodávají automobily, informuje server iDNES.cz. Tento nový software kombinuje videotechnologie s hlasovým doprovodem ve více než dvaceti jazycích, umožňujíc klientům interaktivní a osobitější zážitky. Umělá inteligence bude schopna virtuálně prezentovat automobily, reagovat na otázky a rychle poskytovat informace.

Společnost Phyron věří, že tato AI může v budoucnosti plně nahradit lidské prodejce automobilů. Zákazníci budou schopni prostřednictvím umělé inteligence provést kompletní prohlídku vozidla, porovnat alternativy a získat detailní informace. To může ovlivnit průmysl automobilového odvětví, přičemž současní prodejci budou pravděpodobně spolupracovat s umělou inteligencí na vytváření strategií a posilování prodejních aktivit.

"Víme, že maloobchodní trh s automobily je nyní konkurenčnější než kdykoli předtím. V tomto prostředí je třeba uvítat cokoli, co vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu a zvýší efektivitu.  Ukázalo se, že videa poháněná umělou inteligencí prodávají automobily o 3 až 5 dní rychleji, a přidání hlasového komentáře poháněného umělou inteligencí jen zvýší dopad a efektivitu. Je jen otázkou času, kdy technologie pokročí natolik, že se aplikace jako ChatGPT dokáže velmi přiblížit tomu, jak prodejce prodává auta offline. Na základě současné rychlosti vývoje a zavádění umělé inteligence si myslíme, že by to mohlo být již v roce 2025," uvedl pro server Automotive World generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Phyron Johan Sundstrand.

Nový přístup společnosti může znamenat novou éru prodeje automobilů, kde se lidské dovednosti a pokročilá technologie umělé inteligence budou propojovat k dosažení úspěšnějšího a efektivnějšího prodeje.

 

Tagy

▲+0.3%
1 den
▼-0.6%
1 týden
▼-3.42%
1 měsíc
▲+28.41%
1 rok
Akcioměr 15.45%
info
▲+0.63
1 den
▲+1.35
1 týden
▲+6.76
1 měsíc
▼-49.27
1 rok
Index stresu 46.53
info
Naše zprávy najdete i na sítích
FCB, Twitter, LinkedIn

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace