Automobilový prodej se díky nové AI do roku 2025 promění v interaktivní zážitek

23. 08. 2023
Automobilový prodej se díky nové AI do roku 2025 promění v interaktivní zážitek
foto: Pixabay/ilustrativní

Švédská společnost Phyron přichází s inovativní umělou inteligencí, která má potenciál do roku 2025 zásadně změnit způsob, jakým se prodávají automobily. Tato AI pomocí kombinace video a audio nahrávek by měla výrazně změnit prodej automobilů.

Švédská společnost Phyron vyvíjí revoluční umělou inteligenci, která by mohla do roku 2025 změnit způsob, jakým se prodávají automobily, informuje server iDNES.cz. Tento nový software kombinuje videotechnologie s hlasovým doprovodem ve více než dvaceti jazycích, umožňujíc klientům interaktivní a osobitější zážitky. Umělá inteligence bude schopna virtuálně prezentovat automobily, reagovat na otázky a rychle poskytovat informace.

Společnost Phyron věří, že tato AI může v budoucnosti plně nahradit lidské prodejce automobilů. Zákazníci budou schopni prostřednictvím umělé inteligence provést kompletní prohlídku vozidla, porovnat alternativy a získat detailní informace. To může ovlivnit průmysl automobilového odvětví, přičemž současní prodejci budou pravděpodobně spolupracovat s umělou inteligencí na vytváření strategií a posilování prodejních aktivit.

"Víme, že maloobchodní trh s automobily je nyní konkurenčnější než kdykoli předtím. V tomto prostředí je třeba uvítat cokoli, co vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu a zvýší efektivitu.  Ukázalo se, že videa poháněná umělou inteligencí prodávají automobily o 3 až 5 dní rychleji, a přidání hlasového komentáře poháněného umělou inteligencí jen zvýší dopad a efektivitu. Je jen otázkou času, kdy technologie pokročí natolik, že se aplikace jako ChatGPT dokáže velmi přiblížit tomu, jak prodejce prodává auta offline. Na základě současné rychlosti vývoje a zavádění umělé inteligence si myslíme, že by to mohlo být již v roce 2025," uvedl pro server Automotive World generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Phyron Johan Sundstrand.

Nový přístup společnosti může znamenat novou éru prodeje automobilů, kde se lidské dovednosti a pokročilá technologie umělé inteligence budou propojovat k dosažení úspěšnějšího a efektivnějšího prodeje.

 

Tagy

▼-1%
1 den
▼-0.33%
1 týden
▲+4.15%
1 měsíc
▲+32.76%
1 rok
Akcioměr 40.68%
info
▲+1.13
1 den
▲+4.6
1 týden
▼-8.17
1 měsíc
▼-7.04
1 rok
Index stresu 40.57
info
Naše zprávy najdete i na sítích
FCB, Twitter, LinkedIn