"Mažu ČSFD a stahuju Kinobox," nová aplikace legendárního filmového portálu sklízí úspěch

24. 12. 2023
&quote;Mažu ČSFD a stahuju Kinobox,&quote; nová aplikace legendárního filmového portálu sklízí úspěch
foto: Pixabay.com/Ilustrativní

Uživatelsky přívětivé prostředí a funkce, které přebírají návštěvníky ČSFD – takové recenze uživatelů sklízí nová aplikace Kinoboxu. Ta uživatelům kromě žebříčků a filmových novinek také napoví, jaké hodnocení bude film mít ještě před uvedením do kin, a to pomocí umělé inteligence. Navíc se mohou podívat třeba i na to, na které VOD platformě jsou filmy aktuálně k dispozici, a sami si je pustit zdarma. Další možností je promítání pomocí Chromcastu nebo AirPlay na TV. Za aplikací stojí vývojářské studio ELEVUP, které předělalo web Kinoboxu, ale třeba také Dramoxu.

Nová aplikace Kinoboxu posílá uživateli notifikace na jeho oblíbený obsah, díky kterým ho detailně poznává. Uživatel dostane upozornění na nové filmy, ve kterých hrají jeho oblíbení herci, přírůstky v upřednostňovaném žánru nebo že preferované dílo je nově na předplacené VOD platformě, jako je Netflix nebo Disney+.

„Nejdříve jsme předělali web Kinoboxu a teď i vyvinuli aplikaci. Z vlastní zkušenosti vím, že se firmy zdráhají svěřit celý projekt jednomu externímu dodavateli. Na případě Kinoboxu je však vidět, jak dobře věci dopadají, když se nám svěří komplet. Podařilo se nám s kluky z Kinoboxu vybudovat vzájemnou důvěru. Oni vědí, že to, co uděláme, bude skvělý a že jim na rovinu řekneme, co je reálné a jak bychom to vylepšili. Zrodila se tak aplikace, která v tuzemsku v podstatě nemá konkurenci. Například ta od ČSFD se už nedá ani stáhnout,“ komentuje situaci Daniel Jay Lett, CEO softwarového studia ELEVUP.

Počet stažení aplikace neustále roste

Popularita aplikace se zvyšuje – momentálně si ji stáhlo do svých mobilních zařízení kolem 4 tisíců lidí se systémem iOS a přes 12 tisíc lidí se systémem Android. Na Google Play hodnotí uživatelé aplikaci 4,8 hvězdami z 5, na App Store má dokonce plné hodnocení. V průměru uživatelé navštěvují aplikaci Kinoboxu asi jednou měsíčně, což znamená 100% retenci v období 30 dnů.

„Klientovi nikdy nemažeme med kolem pusy. Ze zkušenosti totiž víme, že jeho představy nemusejí vést k očekávanému výsledku. Naším cílem je udělat ten nejlepší produkt, a když vidíme slepou uličku, řekneme na rovinu, že se do ní nebudeme pouštět. Takový přístup buduje vzájemnou důvěru a pomáhá tomu, aby byla aplikace funkční a nechala konkurenci za zády. Na zbytečnosti není čas,“ dodává Lett.

Zdroj: Tisková zpráva ELEVUP



Tagy

▲+1.07%
1 den
▲+2.73%
1 týden
▲+4.69%
1 měsíc
▲+39.07%
1 rok
Akcioměr 40.68%
info
▼-1.85
1 den
▼-0.16
1 týden
▲+10.5
1 měsíc
▼-0.52
1 rok
Index stresu 45.51
info
Naše zprávy najdete i na sítích
FCB, Twitter, LinkedIn